W przypadku problemów z pobraniem dokumentów lub pytań odnośnie studiów zapraszamy do kontaktu z nami (pracujemy w dni robocze od 8 do 16). Proces rekrutacyjny jest prowadzony w sposób ciągły.
I. REKRUTACJA (krok po kroku)
- Interesujący Państwa kierunek studiów lub kurs można wyszukać poprzez:
- zakładkę Kierunki studiów lub
- Listę z podkategoriami na jednej z trzech Uczelni:
- Wyszukiwarkę
Każdy link do kierunku zawiera informacje o: specjalności, czasie trwania studiów, zakresie tematycznym, kosztach i skrót uczelni w nawiasie
2. Po przejściu na podstronę danego kierunku w zakładce „poproś o dokumenty rekrutacyjne” należy podać swój adres mailowy, na który system odeśle wiadomość zwrotną z informacjami, dokumentami potrzebnymi do zapisu i numerem konta danej uczelni.
3. Następnie należy zatwierdzić pole z kodem captcha(Nie jestem robotem) i kliknąć przycisk „Wyślij”. Pobranie dokumentów nie jest zobowiązujące i nie oznacza zapisu na studia.
4. Wszystkie dokumenty wymienione w wiadomości zwrotnej oraz potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej należy przesłać skanem na adres: studia@edusfera.edu.pl lub studiaedusfera@gmail.com
5. W ciągu maksymalnie trzech dni roboczych informujemy mailowo zainteresowanych o kompletności zapisu na studia lub konieczności przesłania dodatkowych(brakujących) skanów dokumentów.
II. SKOMPLETOWANIE I ODESŁANIE DOKUMENTÓW W WERSJI PAPIEROWEJ
1. Po przesłaniu kompletu skanów dokumentów, przekazujemy w kolejnej wiadomości skan umowy z określonym harmonogramem wpłat, adres do wysyłki(naszego biura) ze spisem dokumentów* oraz dane do platformy edukacyjnej(ze szkoleniem i kursem dot. organizacji studiów)
*dodatkowe informacje: ksera dokumentów takie jak: dyplom studiów wyższych, suplement do dyplomu, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych lub akt nadania stopnia awansu zawodowego, przesyłane do nas w wersji papierowej muszą być zawsze potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie (możecie się Państwo udać z oryginałami i skserowanymi dokumentami np. do Dyrektora/w-ce / sekretarki / księgowej w miejscu Państwa pracy lub w ostateczności za opłatą do notariusza/radcy prawnego). Nie wymagamy, aby robili to Państwo na macierzystej uczelni!
Lub możecie Państwo również przesyłać do nas odpisy w/w (ale nie ksera odpisów) lub oryginały, które są zwracane na koniec studiów wraz ze świadectwem.
2. Rekrutację uznaje się za zakończoną, gdy komplet dokumentów w wersji papierowej dotrze do nas, o czym informujemy mailowo. Następnie udostępniamy na platformie pierwsze przedmioty. Dane do logowania to te, które otrzymaliście od nas w wiadomości z umową.
Komplet dokumentów należy przesłać pocztą (listem poleconym/poleconym za potwierdzeniem odbioru, nie wymagamy, aby był to priorytet) lub kurierem na adres:
Centrum Studiów Podyplomowych „EDUSFERA”
ul. Solicka 19 lok. 2
58-310 Szczawno-Zdrój
lub po uprzednim umówieniu się, można dostarczyć osobiście do siedziby naszego biura. Przed nadaniem listu lub przyjazdem prosimy upewnić się, że w koszulce z dokumentami/teczce, którą do nas dostarczacie znajduje się wszystko, o co prosiliśmy w wiadomości.
Odradzamy przesyłanie jakichkolwiek dokumentów (a zwłaszcza oryginałów dyplomów) listem nierejestrowanym.