Koszt studiów:
Promocja obowiązuje od 10.10.2025 r. do 20.10.2025 r. | Opłata wpisowa | Płatność od 2 do 10 rat płatnych przelewem | Płatność jednym przelewem |
Cena dla nowych słuchaczy |
| 3 400 zł | 3 400 zł |
Cena na drugi zapis oraz dla absolwentów |
| -200zł | -200zł |
Najniższa promocyjna cena z ostatnich 30 dni | 50 zł | 3240 zł | 3240 zł |
Rekrutacja:
Informacje ogólne:
Uczelnia prowadząca: Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu
Liczba semestrów: 3
Tryb studiów: online (e-learning)
Liczba godzin w planie studiów: 360 (120h wykłady + 150h ćwiczenia + 90h praktyki)
Praktyka: 90 godzin (45 godzin plastyki w szkole podstawowej klasy 4-8 + 45 godzin plastyki w szkole ponadpodstawowej)
Punkty ECTS: 35
Adresaci:
Adresatami studiów są osoby, które legitymują się dyplomem ukończenia studiów magisterskich oraz posiadają przygotowanie pedagogiczne.
Cel studiów:
Studia mają charakter kwalifikacyjny umożliwiający uzyskanie uprawnień do nauczania drugiego przedmiotu.
Absolwent kierunku uzyska uprawnienia do nauczania przedmiotu plastyka w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych.
Program studiów:
- Psychopedagogika twórczości
- Podstawy wiedzy o sztuce
- Rola kultury i sztuki w życiu człowieka
- Praca z uczniem zdolnym
- Nowoczesne techniki nauczania plastyki
- Projektowanie graficzne
- Malarstwo i rysunek
- Rzeźba
- Kompozycja
- Fotografia
- Percepcja wizualna i twórczość artystyczna
- Historia sztuki
- Metody i formy arteterapii
- Metodyka prowadzenia artystycznych zajęć pozalekcyjnych z plastyki
- Dydaktyka nauczania plastyki
- Praktyka – 90 godzin (45 godzin plastyki w szkole podstawowej klasy 4-8 + 45 godzin plastyki w szkole ponadpodstawowej)
Rekrutacja:
(WSHE) Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu Do ok. 30.09.2025 trwają zapisy do grupy zimowej (I sem. od 01.10.2025). Studia podyplomowe prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość. W każdym momencie można dopisać się do grupy. Zajęcia odbywają się przy pomocy platformy edukacyjnej (moodle), a metoda pracy wygląda następująco:
|
