Studia prowadzone przez Uczelnię Nauk Społecznych w Łodzi.
Studia mają charakter interdyscyplinarny i praktyczny. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się z psychologicznymi, socjologicznymi i kulturowymi aspektami funkcjonowania współczesnych mediów oraz poznają praktyczne aspekty oraz konsekwencje ich oddziaływania. Swoimi doświadczeniami będą dzielić się praktycy z bogatym doświadczeniem zdobytym w pracy w mediach.
Celem studiów jest przekazanie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych z zakresu funkcjonowania współczesnych mediów oraz umożliwienie zrozumienia mechanizmów oddziaływania przekazu reklamowego. Program studiów obejmuje zagadnienia odnoszące się do: społecznego, kulturowego oraz psychologicznego oddziaływania mediów, procesów kształtowania opinii publicznej oraz mechanizmów wpływu na psychikę odbiorcy. W czasie zajęć omawiane będą kwestie dotyczące krytycznego i refleksyjnego korzystania z treści oferowanych przez media.
Studia są adresowane do wszystkich, którzy chcą w bardziej krytyczny i refleksyjny sposób korzystać z treści oferowanych przez współczesne media. Studia powinny również zainteresować osoby planujące pracę w mediach lub reklamie i chcą zdobyć gruntowną wiedzę o ich specyfice.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 17 lutego 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. poz. 312)
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 2 grudnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. poz. 2160)
Zarządzeniem Rektora Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi w roku akademickim 2020/2021 wszystkie zajęcia odbywają się w formie on-line.
Studia trwają dwa semestry.
Psychologia mediów
Psychologia społeczna i poznawcza
Współczesny rynek medialny
Psychologia wpływu
Komunikacja interpersonalalna
Nowe media i technologie
Prawo medialne, reklamy i promocji
Patologiczne formy korzystania z mediów i cyberprzemoc
Social media
Psychologia sprzedaży
Reklama i kreowanie wizerunku
Public relations
Psychologia reklamy
Metodologia badań rynkowych
Metody komunikacji internetowej
Budowanie strategii marketingowej
Zachowania konsumenckie - motywacja i postawy konsumentów
Marketing i komunikacja marketingowa
Łączna liczba godzin - 235 (65h wykładów + 170h ćwiczeń)
30 punktów ECTS
Płatność w 1 racie | Płatność w ratach (maksymalnie 10) | |
Cena zwykła | 3900 złotych | 4200 złotych |
Cena zwykła ze zniżką 5% (szczegóły dotyczące rabatów) | 3705 złotych | 3990 złotych |
Cena zwykła ze zniżką 10% (szczegóły dotyczące rabatów) | 3510 złotych | 3780 złotych |
Opłata wpisowa | 100 złotych | 100 złotych |